Aplikacja mobilna Kontakt Simon – wsparcie sprzedaży w firmie z wieloletnią tradycją

Wiele firm maksymalnie dba o swoich odbiorców, wykorzystując w tym celu nowoczesne zdobycze techniki. Nie inaczej jest w przypadku polskiego przedsiębiorcy (Kontakt-Simon), który działa na rynku osprzętu elektroinstalacyjnego już od przeszło dziewięćdziesięciu lat!

Aplikacja mobilna na urządzenia Android – wsparcie dla klientów oraz elektryków-instalatorów

Niezależnie od tego, czy chcemy nabyć produkty Kontakt Simon, takie jak oprawa oświetleniowa, celem wykonania remontu w naszym domu, czy też jesteśmy elektrykiem, który pracuje na firmowym osprzęcie, możemy odnieść korzyści po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji na telefonie lub tablecie. Wypuszczona na rynek jesienią ubiegłego roku firmowa appka w wyczerpujący sposób informuje o wszelkiego rodzaju produktach z serii Simon 54 Premium.

Dzięki integracji oprogramowania z mapami Google, możemy z niezmierną łatwością odnaleźć oficjalnego dystrybutora produktów kontakt simon w naszej najbliższej okolicy, a także zamówić fachowy montaż osprzętu elektroinstalacyjnego. Twórcy aplikacji stworzyli ogólnopolską, bogata bazę fachowców, jak tez sklepów z produktami. Część informacyjna programu pokaże nam zaś wszelkie możliwości serii Simon 54 Premium, tzn. opcje kolorystyczne, czy też sposób zestawiania poszczególnych elementów w różne konfiguracje. Kalkulator kosztów pozwoli na obliczenie całkowitej sumy, jaką zapłacimy zależnie od wybranej opcji. Program posiada dwie możliwości rejestracji, osobno dla klienta detalicznego, odrębną dla elektryka. każdy, niezależnie od profilu, z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Wsparcie produktowe na miarę XXI wieku

Nie każdy dostawca osprzętu takiego jak akcesoria elektryczne (czy nawet grzałka do boilera, a nawet sam kocioł CO – przykłady z innych branż) używa nowoczesnych kanałów komunikacji, by służyć swoim klientom rzetelną i efektywną pomocą. Tym bardziej inicjatywa firmy jest więc godna pochwały i szeregowo zaprezentowania. inni podchodzą do tego typu wsparcia produktowego w ten sposób, że uruchamiają statyczną stronę WWW z zakładką z najczęściej zadawanymi pytaniami o dość okrojonej liczbie tematów (FAQ), czy tez infolinię, na którą wcale nie idzie się dodzwonić, niezależnie od pory dnia. Inicjatywa Kontakt-Simon powinna więc stanowić wzór do naśladowania. Zaś jeśli chodzi o integrację klientów detalicznych z podwykonawcami, jest to bardzo sprytne rozwiązanie i oczywiście należy pochwalić fakt, że już sam producent dąży do tego, by wokół jego wyrobów skupiała się zadowolona społeczność odbiorców, jak też instalatorów.


Article Tags:
Article Categories:
Technologia
Likes:
0

Recent Posts

Related Posts


Popular Posts

Comments are closed.