Co wziąć pod uwagę, wybierając gadżety firmowe?

Mogłoby się wydawać, że wybór gadżetów firmowych jest bardzo prosty, że garść długopisów i parę rozdanych smyczy zachęci do nas potencjalnych klientów. Nic bardziej mylnego, klienci są coraz bardziej wybredni, a dawanie gadżetów reklamowych stało się trudnym wyzwaniem. Jednak jest kilka wskazówek, dzięki którym unikniecie wtopy, a Wasze gadżety reklamowe będą rozchodziły się jak ciepłe bułeczki.

Określ swoją grupę docelową

Nie ma nic gorszego jak brak zdefiniowanego profilu klienta. Jeśli jesteś na targach zdrowego odżywiania i rozdajesz myszki do komputera, to nie dziw się, że wszyscy nie traktują Cię całkiem serio. Pewnie myślisz, że myszka do komputera jest bardzo uniwersalnym prezentem i każdemu się przyda i każdy chętnie przyjmie od Ciebie taki gadżet. Nic bardziej mylnego, na targach zdrowego jedzenia nie znajdziesz wielu maniaków gier komputerowych i ludzi, którzy ucieszą się z myszki lub kubka z fajnym napisem (więcej pomysłów na blogu EasyB2B). Jeśli jednak będziesz rozdawał pojemniki do przechowywania żywności trafisz w dziesiątkę. Na pewno każdy z uczestników chętnie zabierze taki prezent do domu i włoży go do lodówki, a co najważniejsze za każdym razem kiedy będzie otwierał lodówkę w oczy rzuci mu się ten miły i trafiony podarunek. Dzięki temu zdobędziesz lojalność swojego klienta, który zdecydowanie chętniej skorzysta z Twoich usług. Niech gadżety reklamowe staną się Twoją siecią, którą zarzucasz po to, żeby wyciągnąć same korzyści.

Postaw na jakość a nie na ilość

Wręczanie kiepskiej jakości długopisów nie jest najlepszym pomysłem, na pewno potencjalny klient nie będzie chciał skorzystać z naszych usług, skoro nie potrafimy zadbać nawet o gadżety firmowe. Tanie plastikowe długopisy z ledwo widocznym logo też się już nie sprawdzają, poza tym takich długopisów już każdy z nas ma całe szuflady. Lepiej wybrać lepszej jakości model, z którego klienci chętnie będą korzystali i rozdać ich mniej, niż rozdać ich całą masę, która wyląduje od razu w koszu. Wbrew pozorom jest to spora oszczędność. Dzięki temu lepiej trafimy do ludzi i przekonamy ich do siebie. Nikt nie lubi być traktowany lekceważąco, a wręczanie tandetnych gadżetów jest bardzo nie na miejscu.

Znajdź miejsce na Twoje logo

Wręczanie gadżetów reklamowych nie ma sensu jeśli klient nie będzie wiedział od jakiej firmy je dostał. Bardzo ważne jest, aby na wszystkich nawet tych najmniejszych i najtańszych gadżetach umieszczać przynajmniej logo swojej firmy, dzięki temu klient szybko zorientuje się od kogo dostał prezent, a kiedy będzie chciał skorzystać z usług, które znajdują się w naszym zakresie istnieje duża szansa, że to właśnie do nas poszuka numeru telefonu i z nami pierwszymi się skontaktuje.
Wybierając gadżety reklamowe na samym początku określ swoją grupę docelową, dzięki temu gadżety na pewno trafią w ręce, które chętnie je przygarną. Zadbaj również o jakość prezentów, nigdy nie stawiaj ilości ponad jakość. A przede wszystkim zawsze zamieszczaj swoje logo, tylko dzięki temu Twoi potencjalni kliencie będą mogli do Ciebie trafić. Jeśli zadbasz o te drobne szczegóły, na pewno Twoje gadżety reklamowe trafią do ludzi, którzy do Ciebie kiedyś wrócą.


Article Tags:
· ·
Article Categories:
Ciekawe

Related Posts


Popular Posts

Comments are closed.