Dla kogo są systemy Symfonia

Symfonia ERP to jeden z najpopularniejszych systemów, które usprawniają prowadzenie działalności gospodarczej. Systemy Symfonia składają się z różnych modułów, które zostały stworzone z myślą o konkretnych działach w przedsiębiorstwie. Niektóre z nich, jak np. system księgowy Symfonia, mogą być wdrożone w każdej firmie, inne jak np. Symfonia Handel, rekomendowane są przedsiębiorstwom prowadzącym działalność sprzedażową.

Rozwiązania modułowe w Symfonia ERP

Większość firm sięga po system księgowy Symfonia, który pozwala na dokonywanie niezbędnych zapisów w księgach rachunkowych firmy. System umożliwia również tworzenie raportów finansowych, usprawnia także dokonywanie rozliczeń finansowych zarówno z kontrahentami, jak i z pracownikami. Z modułem księgowym współpracują także inne moduły. Moduł Środki Trwałe pozwala na rozliczanie amortyzacji majątku trwałego przedsiębiorstwa, a w przypadku posiadania maszyn czy pojazdów leasingowanych moduł odpowiednio księguje raty kapitałowe oraz odsetki. Z modułem Finanse i Księgowość współpracuje także moduł Kadry i Płace, przeznaczony do prowadzenia dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników oraz do rozliczania ich czasu pracy, naliczania wynagrodzeń oraz potrącania podatku i należnych składek na ubezpieczenia społeczne.

Sprzedaż i gospodarka magazynowa

Dużym usprawnieniem dla firmy może być wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów czy moduł e-Box. Moduł ten pozwala na wystawianie e-deklaracji, które można przekazywać do Ministerstwa Finansów, a jednocześnie zabezpiecza wystawianie e-faktur czy dokonywanie płatności poprzez e-przelewy. Część firm sięgnęło po systemy Symfonia ze względu na ich najnowszą funkcjonalność, jaką jest możliwość wygenerowania pliku JPK z jednoczesną możliwością przekazania go do odpowiednich organów. Spora część przedsiębiorstw zajmuje się działalnością handlową, która może być łatwiejsza w prowadzeniu i monitorowaniu dzięki modułowi Handel. Moduł usprawnia niektóre działania powtarzalne, jak np. wystawianie dokumentów wydania towaru z magazynu czy dokonywanie rezerwacji towarów. Moduł współpracuje z modułem analitycznym Analityk Sprzedaży, który pozwala na śledzenie kolejnych etapów sprzedaży, oraz z modułem Contact Manager, który z kolei pozwala na prześledzenie rozliczeń i procesu zamówień w kontekście konkretnych klientów i kontrahentów.
Niektóre z modułów, jakie posiada Symfonia ERP – http://www.tradiss.pl/system-sage-symfonia-erp/ , skierowane są do wybranych przedsiębiorstw. Tak jest z modułem Zarządzanie Produkcją, który jest niezbędny w firmach produkcyjnych.


Article Tags:
·
Article Categories:
Ciekawe

Related Posts


Popular Posts

Comments are closed.