PROGRAM KOMPUTEROWY BĘDZIE ULUBIONYM PRACOWNIKIEM TWOJEGO HOTELU

Przynajmniej w takim przypadku, kiedy najbardziej liczy się ekonomiczna efektywność. Rzecz jasna oprogramowanie ani nie posprząta pokoi, ani nie przygotuje posiłków dla gości (choć przy rozwijającej się robotyce to kto wie, co przyniesie przyszłość), ale już recepcjonistów spokojnie prześcignie w liczbie obsłużonych rezerwacji. Człowiek może rozmawiać z jednym gościem, a program hotelowy jest w stanie obsłużyć wszystkie kanały sprzedaży internetowej jednocześnie.


Wystarczy szybki i sprawny channel manager

Przykładowo: trzech gości przegląda obiekt na portalu rezerwacyjnym, a jeszcze dwóch jest na stronie www hotelu. Wolne pokoje są 4, a chętnych 5. Cztery osoby zdecydowały się zabukować pobyt, piąta zastanawiała się jeszcze parę sekund dłużej, licząc budżet. Sorry, ale wszystkie miejsca są już zajęte. Channel manager przyjął rezerwacje i natychmiastowo wysłał informację do wszystkich “pośredników” w internecie, że wolnych pokoi już nie ma. Gdyby to nie od programu hotelowego, a fizycznej osoby zależałoby aktualizowanie dostępności i zajętości w sieci, niechybnie doszłoby do overbookingu. I przynajmniej jednemu gościowi, który już był myślami przy przyjemnym relaksie, trzeba by było zepsuć humor odwołaniem rezerwacji.

W kwestii niezawodności, kosztów działania i potencjalnych przychodów, jakie jest w stanie wygenerować system, program NFHotel o kilka długości wyprzedza nawet najbardziej doświadczonych ludzi.


Article Tags:
· ·
Article Categories:
Ciekawe

Related Posts


Popular Posts

Comments are closed.