„Superbrand” dla Sony Ericsson

certyfikatMarka Sony Ericsson znalazła się wśród najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Celem rankingu „Superbrand” jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich obecnych na polskim rynku.
sony-ericsson-logoMarka Sony Ericsson znalazła się wśród najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Celem rankingu „Superbrand” jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich obecnych na polskim rynku. Marka Sony Ericsson oceniana była w kategorii „elektronika konsumencka”. W tej kategorii wyróżnionych zostało 8 marek.
Proces selekcji do polskiej edycji Superbrand, polega na stworzeniu listy ok. 5 000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybiera się ok. 1600. Głosami niezależnej Rady Marek (grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową) dokonuje się oceny marki. Jurorzy otrzymali w tym roku specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki (w skali od 0 do 20). Nowością była możliwość skorzystania z tej samej aplikacji osób zawodowo związanych z marketingiem, które wyraziły chęć udziału w głosowaniu. Marki z najwyższą ilością punktów zostają nagrodzone tytułem „Superbrand”.
W tym roku po raz pierwszy glosy ekspertów zostały uzupełnione o badania konsumenckie – „consumer voting”. Organizacja Superbrands zleciła instytucji badawczej CBM Indicator przeprowadzenie największego w naszym kraju badania opinii Polaków o markach, podczas którego poproszono o ocenę 10600 osób.
Ranking „Superbrand” jest organizowany w Polsce na zlecenie międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd., promującej ideę brandingu w 80 krajach świata.


Article Tags:
·
Article Categories:
Technologia

Recent Posts

Related Posts


Popular Posts

Comments are closed.